Klachtenregeling

Natuurlijk doen wij van CI-Plus.nl er alles aan om klachten te voorkomen mocht het toch voorkomen dat u een klacht heeft dan kunt u op deze pagina de mogelijkheden bekijken.
 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@ci-plus.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 
 
 


Uw bestelling in 1 tot 2 werkdagen in huis.

©2009-2018 CI-Plus.nl

onderdeel van Huggers Webwinkels, Venray


 
 
 
Wij gebruiken cookies om bezoekersinformatie te meten (wij slaan geen persoonlijke gegevens op)